0 Boss introduceert een tastbare en digitale villa op Bali Retail Outlook 1 mei 2024 Trends Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie met een exotische twist: een 'Bali-ervaring' zowel fysiek als virtueel.
0 IKEA-app maakt inrichten simpeler met AI Retail Outlook 30 april 2024 Trends IKEA heeft zijn app uitgebreid met Kreativ, een nieuwe AI-tool waarmee gebruikers hun interieur kunnen scannen, bestaande meubels virtueel kunnen verwijderen en nieuwe Ikea-producten kunnen toevoegen voor een realistische visualisatie.
0 Primera begint een proef met een tabaksspeciaalzaakconcept Retail Outlook 29 april 2024 Trends Primera lanceert een proef met een tabaksspeciaalzaak-formule als voorbereiding op tabaksvrije winkels volgens het Nationale Preventieakkoord.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
64 Nieuwe Nederlandse appel bij Albert Heijn Retail Outlook 10 november 2020 64 Trends Albert Heijn supermarkten Innovatie Het heeft twee jaar geduurd, maar de nieuwe appel Sprank ligt nu in de schappen bij Albert Heijn - in samenwerking met appelleverancier Vogelaar Vredehof en vijftien appeltelers is de ontwikkeling van de volledig Nederlandse appel Sprank tot stand gekomen.
59 Albert Heijn gaat eerlijk koffiemerk Moyee Fairchain verkopen Retail Outlook 27 oktober 2020 59 Trends Albert Heijn supermarkten Fairtrade Het ligt vanaf nu in de schappen: het knalroze keteneerlijke koffiemerk Moyee Fairchain - dit koffiemerk stelt dat iedereen in de koffie keten eerlijk behandeld wordt.
52 Albert Heijn breidt vega(n) assortiment uit Retail Outlook 13 oktober 2020 52 Trends Albert Heijn supermarkten Vegetarisch De vraag naar vegetarische, plantaardige en vegan producten blijft maar stijgen.
53 Albert Heijn lanceert nieuwe voetbalcampagne Retail Outlook 8 oktober 2020 53 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Partnerships De Digitale Superconsument supermarkten Share (social) De supermarktketen werkt ook dit jaar weer intensief samen met de bond.
56 Ultramoderne koffiebranderij geopend door Albert Heijn Retail Outlook 6 oktober 2020 56 Trends Albert Heijn supermarkten Nieuw Concept Albert Heijn heeft een eigen koffiebranderij geopend in Zaandam, die ook bijdraagt om de klimaatvoetafdruk te verkleinen.
53 Albert Heijn komt met AH Compact Retail Outlook 28 september 2020 53 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Eenpersoonshuishoudens worden de norm supermarkten Convenience Het einde van de piramide Nieuwe winkelconcepten Alberth Heijn wil op deze manier haar bezorgdienst toegankelijker maken voor één- en tweepersoonshuishoudens.
63 Albert Heijn gaat scanloze kassa testen Retail Outlook 14 september 2020 63 Trends Albert Heijn supermarkten Betaling Albert Heijn is een pilot gestart met een scanloos kassasysteem waarbij klanten niet meer zelf hoeven te scannen om af te rekenen.
49 Albert Heijn wil kinderen gezonder laten eten Retail Outlook 7 september 2020 49 Trends Albert Heijn Digital Experience De Digitale Superconsument supermarkten cross channel Share (social) Verantwoord Ondernemen transparantie 'Ongeveer de helft van de kinderen in Nederland eet dagelijks onvoldoende groente en fruit.
80 ING en Albert Heijn ontwikkelen betaalinnovatie Retail Outlook 17 augustus 2020 80 Trends ING Albert Heijn Betalen ING test in samenwerking met supermarktketen Albert Heijn een nieuwe betaalmethode waarbij klanten middels een zogenoemde 'token' hun betaling snel en gemakkelijk kunnen voltooien.