0 Leeftijdsverificatie bij zelfscan Retail Outlook 8 mei 2024 Trends Een op AI gebaseerde oplossing, momenteel getest in Duitsland, heeft de noodzaak voor tussenkomst van kassamedewerkers bij 80% van de transacties met leeftijdsbeperkingen geëlimineerd, zoals fabrikant Diebold Nixdorf.
0 Terrassen op een milieuvriendelijke manier verwarmen Retail Outlook 7 mei 2024 Trends In Nederland kan het weer alle kanten opgaan, wat het voor terraseigenaren uitdagend maakt om gasten een comfortabele ervaring te bieden.
0 Lidl België verlaagt prijzen voor meer plantaardige verkoop Retail Outlook 6 mei 2024 Trends Lidl België heeft aangekondigd dat ze permanent de prijzen van plantaardige eiwitproducten gaan verlagen tot het niveau van de dierlijke varianten.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
47 Albert Heijn en Bloomon testen een mogelijke samenwerking Retail Outlook 11 oktober 2019 47 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Partnerships supermarkten Bloomon Nieuwe winkelconcepten Het doel van de test is om te onderzoeken of de consument behoefte heeft aan de online bloemenservice in de winkel.
37 Met telefoon betalen bij bezorging Albert Heijn Retail Outlook 19 september 2019 37 Trends ING Albert Heijn Prioritijd Het nieuwe betalen supermarkten food cross channel Convenience Met de nieuwe betaalmogelijkheid speelt Albert Heijn in op de behoeften van de klant.
49 Albert Heijn test volledig digitale winkel Retail Outlook 5 september 2019 49 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Het nieuwe betalen supermarkten food cross channel Convenience Nieuwe winkelconcepten Volgens Albert Heijn kan zo’n winkel op den duur 'plug and play' neergezet worden op elke plek waar behoefte is aan mini supermarkt, zoals kantoren en nieuwbouwwijken.
37 Digitale spaaractie voor Albert Heijn Retail Outlook 26 augustus 2019 37 Trends Albert Heijn Prioritijd De Digitale Superconsument supermarkten Convenience Shop (social) Met deze nieuwe spaaractie speelt Albert Heijn in op het feit dat steeds meer met de mobiele telefoon gedaan wordt.
28 Albert Heijn maakt productieproces huismerkproducten inzichtelij Retail Outlook 13 augustus 2019 28 Trends Albert Heijn supermarkten Lokaal Open en eerlijk transparantie De supermarktketen wil met de wereldkaart de transparantie verhogen van zijn assortiment en hiermee zorgen dat klanten met een gerust hart boodschappen kunnen doen.
35 Albert Heijn onderzoekt verkoop mogelijkheden via bol.com Retail Outlook 6 augustus 2019 35 Trends Bol.com Albert Heijn Nieuwe markten Partnerships supermarkten food cross channel Online needs offline ‘We testen en verkennen regelmatig nieuwe mogelijkheden en concepten’, aldus AH-woordvoerster Anoesjka Aspeslagh over de bol.com-supermarkt.
57 Albert Heijn start pilot met saladebars Foodmaker Retail Outlook 5 augustus 2019 57 Trends Foodmaker Individualisering Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten supermarkten food Convenience Delhaize Branches vervagen Nieuwe winkelconcepten Ahold Delhaize onderzoekt de mogelijkheden op het gebied van gezonde- en verse maaltijdoplossingen in de winkel.
52 30% minder suiker in drop en snoep bij Albert Heijn Retail Outlook 12 juli 2019 52 Trends Assortiment Albert Heijn supermarkten Het nieuwe midden De vraag van de consument naar een verantwoord aanbod wordt steeds groter.
7 Albert Heijn vervangt papieren prijskaartjes door elektronische Retail Outlook 9 juli 2019 7 Trends Albert Heijn Digital Experience supermarkten food cross channel Volgens de supermarktketen zien klanten met de elektronische schapkaarten altijd de juiste prijs, zijn de schapkaarten geschikt voor dynamic pricing en worden processen als voorraden tellen makkelijker voor Albert Heijn.