0 Boss introduceert een tastbare en digitale villa op Bali Retail Outlook 1 mei 2024 Trends Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie met een exotische twist: een 'Bali-ervaring' zowel fysiek als virtueel.
0 IKEA-app maakt inrichten simpeler met AI Retail Outlook 30 april 2024 Trends IKEA heeft zijn app uitgebreid met Kreativ, een nieuwe AI-tool waarmee gebruikers hun interieur kunnen scannen, bestaande meubels virtueel kunnen verwijderen en nieuwe Ikea-producten kunnen toevoegen voor een realistische visualisatie.
0 Primera begint een proef met een tabaksspeciaalzaakconcept Retail Outlook 29 april 2024 Trends Primera lanceert een proef met een tabaksspeciaalzaak-formule als voorbereiding op tabaksvrije winkels volgens het Nationale Preventieakkoord.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
52 TailorMates komt met leasemodel Retail Outlook 2 mei 2018 52 Trends Individualisering Maatwerk producten TailorMates Mode Maatwerk service Het doel van het leaseprogramma is om maatpakken toegankelijker te maken.
51 Vrouwvriendelijke variant van Doritos Retail Outlook 6 februari 2018 51 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten food Convenience PepsiCo Het doel van de chips voor vrouwen is dat vrouwen ook optimaal van een zak chips kunnen genieten in het openbaar.
51 Abercrombie & Fitch kondigt unisex kindercollectie aan Retail Outlook 17 januari 2018 51 Trends Assortiment Individualisering Abercrombie & Fitch Maatwerk producten Overige Mode Overig Het nieuwe midden Stacia Andersen, voorzitster van Abercrombie Kids laat weten dat ouders en kinderen niet vast willen zitten aan specifieke kleuren of stalen wanneer ze winkelen voor een meisje of jongen.
54 Adidas lanceert sneaker in samenwerking met BVG Berlijn Retail Outlook 16 januari 2018 54 Trends Individualisering Nieuwe markten Schoenen BVG Maatwerk producten Partnerships Adidas Van deze limited edition zullen slechts 500 paar worden gemaakt.
41 SHIFTWEAR lanceert nieuwe schoen Retail Outlook 15 januari 2018 41 Trends Individualisering Schoenen Maatwerk producten Shiftwear De schoen staat volledig in het teken van personalisatie en digitalisering. Op deze manier is het mogelijk op een eenvoudige wijze schoenen te personaliseren naar eigen voorkeuren, die je ook nog eens (dagelijks) kunt wisselen.
57 Matt Sleeps lanceert personaliseerbaar matras Retail Outlook 21 december 2017 57 Trends Individualisering wonen Prioritijd Matt Sleeps Maatwerk producten Convenience Matt Sleeps wilt met dit nieuwe matras een oplossing bieden voor mensen met verschillende matras voorkeuren die samen slapen.
8 Adidas heeft Speedfactory robots gebruikt voor productie nieuwe Retail Outlook 2 november 2017 8 Trends Individualisering Schoenen Digital Experience Maatwerk producten cross channel Adidas De digitalisering van de productie brengt verschillende voordelen met zich mee, maar de grootste uitkomst van Speedfactory is de data die ermee verkregen kan worden.
66 Asics personaliseert je schoenen in slechts 15 seconden Retail Outlook 17 oktober 2017 66 Trends Individualisering Asics Schoenen Prioritijd Maatwerk producten Convenience Verantwoord Ondernemen transparantie Met de nieuwe technologie kan Asics op een snelle en verantwoorde manier persoonlijke producten samenstellen.
43 Start-up gebruikt persoonlijk algoritme voor t-shirts Retail Outlook 11 oktober 2017 43 Trends Individualisering Son of a Tailor Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Convenience Mode Nieuwe winkelconcepten Verantwoord Ondernemen transparantie Son of a Tailor biedt een uitkomst voor mannen die problemen hebben met het vinden van het juiste t-shirt.