0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
79 Tony's Chocolonely opent minifabriek in brandstore Amsterdam Retail Outlook 1 april 2019 79 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Experience food Nieuwe winkelconcepten Tony's Chocolonely Overige Verantwoord Ondernemen transparantie Tony's Chocolonely stelde zich de volgende vraag: waarom zouden mensen naar onze winkels komen als onze producten ook te koop zijn bij bijvoorbeeld Albert Heijn?
77 KLM komt met strippenkaart voor reizen binnen Europa Retail Outlook 19 september 2017 77 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten Convenience Reizen Het nieuwe midden KLM Price-value Volgens KLM is de vraag naar een dergelijk product de afgelopen jaren sterk gestegen.
68 AH to Go gaat warme maaltijden verkopen Retail Outlook 29 november 2018 68 Trends Individualisering Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten food cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek AH to go Nieuwe winkelconcepten Met deze toevoeging voorziet AH to Go in een groeiende out of home consumptie.
66 Asics personaliseert je schoenen in slechts 15 seconden Retail Outlook 17 oktober 2017 66 Trends Individualisering Asics Schoenen Prioritijd Maatwerk producten Convenience Verantwoord Ondernemen transparantie Met de nieuwe technologie kan Asics op een snelle en verantwoorde manier persoonlijke producten samenstellen.
64 Gepersonaliseerde broodjes in New York Retail Outlook 15 augustus 2018 64 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Experience Partnerships Make Sandwich food Op het gebied van personalisatie loopt de foodsector achter in vergelijking met andere sectoren.
63 Kinderboekenplatform nu ook offline beschikbaar Retail Outlook 5 juli 2017 63 Trends Individualisering Maatwerk producten cross channel Online needs offline Boeken/Tijdschriften Booqees Volgens Booqees, het Netflix voor kinderboeken, was er veel behoefte aan het offline lezen van de digitale boeken.
65 Nutriair verkoopt voedzame inhaleerpennen Retail Outlook 29 juni 2018 65 Trends Individualisering Maatwerk producten Health & Wellness Nutriair Nutriair speelt in op de gezondheidstrend.
62 Provincie Overijssel helpt ondernemers met zakendoen in het buit Retail Outlook 10 juli 2017 62 Trends Individualisering Tothem Nieuwe markten Maatwerk producten Partnerships Ionmoon Internet marketing bureau Seeders Gemeente Overijssel Exxtra Overige Met de QuickScan wil de gemeente Overijssel bedrijven stimuleren om zaken te doen met bedrijven in het buitenland.
61 WE Fashion biedt persoonlijke kledingboxen aan Retail Outlook 10 december 2018 61 Trends house of einstein Individualisering WE Fashion Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Partnerships Convenience Mode Maatwerk service WE Fashion richt zich met de kledingboxen op mannen die er stylish uit willen zien, maar geen tijd of zin hebben om te shoppen.