0 Boss introduceert een tastbare en digitale villa op Bali Retail Outlook 1 mei 2024 Trends Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie met een exotische twist: een 'Bali-ervaring' zowel fysiek als virtueel.
0 IKEA-app maakt inrichten simpeler met AI Retail Outlook 30 april 2024 Trends IKEA heeft zijn app uitgebreid met Kreativ, een nieuwe AI-tool waarmee gebruikers hun interieur kunnen scannen, bestaande meubels virtueel kunnen verwijderen en nieuwe Ikea-producten kunnen toevoegen voor een realistische visualisatie.
0 Primera begint een proef met een tabaksspeciaalzaakconcept Retail Outlook 29 april 2024 Trends Primera lanceert een proef met een tabaksspeciaalzaak-formule als voorbereiding op tabaksvrije winkels volgens het Nationale Preventieakkoord.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
50 Primark opent grootste flagshipstore met eetgelegenheid Retail Outlook 6 maart 2019 50 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Primark Maatwerk producten Experience Mode Branches vervagen Nieuwe winkelconcepten Dit nieuwe winkelconcept vervaagt de grenzen tussen mode- en schoonheidsretail, services en restaurants.
42 Picnic gaat maaltijdboxen bezorgen Retail Outlook 15 januari 2019 42 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten food Convenience Picnic Met de Presto-maaltijdboxen gaat Picnic de concurrentie aan met alle andere aanbieders van maaltijdboxen.
46 Nike ontwikkelt zelfstrikkende schoen Retail Outlook 2 januari 2019 46 Trends Sport Nike Individualisering Schoenen Prioritijd Maatwerk producten Convenience Volgens Nike is dit 'een grote stap in het verbinden van de digitale transformatie aan het product'.
61 WE Fashion biedt persoonlijke kledingboxen aan Retail Outlook 10 december 2018 61 Trends house of einstein Individualisering WE Fashion Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Partnerships Convenience Mode Maatwerk service WE Fashion richt zich met de kledingboxen op mannen die er stylish uit willen zien, maar geen tijd of zin hebben om te shoppen.
11 Albert Heijn maakt chocoladeketen inzichtelijk samen met Tony's Retail Outlook 4 december 2018 11 Trends Individualisering Albert Heijn Nieuwe markten Maatwerk producten Partnerships supermarkten Tony's Chocolonely Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk Barry Callebaut transparantie Albert Heijn wil meewerken aan het doel van Tony's Chocolonely voor slaafvrije chocolade.
68 AH to Go gaat warme maaltijden verkopen Retail Outlook 29 november 2018 68 Trends Individualisering Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten food cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek AH to go Nieuwe winkelconcepten Met deze toevoeging voorziet AH to Go in een groeiende out of home consumptie.
51 Jumbo laat klanten hun eigen chocoladeletter maken Retail Outlook 8 november 2018 51 Trends Assortiment Individualisering Maatwerk producten supermarkten Jumbo Het nieuwe midden Doordat klanten zelf hun chocoladeletters kunnen samenstellen, hoeven ze niet meer mis te grijpen als hun letter er niet meer is.
54 Rituals ontwerpt aparte productlijn voor KLM Retail Outlook 16 oktober 2018 54 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Experience Partnerships Rituals Reizen KLM De collectie is speciaal ontworpen om reizigers een ontspannen gevoel te geven.
44 Bilder & De Clerq introduceren DNA-maaltijdboxen Retail Outlook 11 oktober 2018 44 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten food Convenience Bilder & De clercq Met de DNA-foodbox wil Bilder & De Clerq deelnemers een gepersonaliseerd voedingsschema aanbieden dat hen ondersteunt bij het kwijtraken van overtollige kilo's.