1 44 nieuwe tabakswinkels geopend in 2024 Retail Outlook 11 maart 2024 Trends Sinds eind 2023 is er een aantal nieuwe tabakszaken geopend, maar er zijn geen indicaties dat het aantal nieuwe tabaksverkooppunten zal oplopen tot het aantal dat per 1 juli 2024 zal verdwijnen.
0 Retailmedia: enorme groei en veelbelovende mogelijkheden Retail Outlook 8 maart 2024 Trends Op de EuroCis technologiebeurs in Düsseldorf was er een grote focus op Retail media, met talloze innovatieve manieren om fabrikanten te laten adverteren in supermarkten.
0 Aldi’s My Vay: nieuw plantaardig huismerk Retail Outlook 7 maart 2024 Trends Tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel, lanceert Aldi het nieuwe huismerk My Vay voor plantaardige vlees- en zuivelvervangers.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Ed van de Weerd Alyssa Vogelaar 15 februari 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Ed van de Weerd, CEO van AS Watson Health & Beauty.
0 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
3 Groei is gekomen door gebruik te maken van mijn eigen netwerk! Dirk Mulder 26 februari 2024 Podcasts ING Sectorbanker Dirk Mulder in gesprek met Ella Timmers, oprichter van Ellastiek.
0 Retail Innovations 19 (2024) Retail Outlook 13 februari 2024 Reports 'The Next Generation of Retail is Here' - global inspiration to future-proof your business!
0 Kruidvat, Picnic en HORNBACH meest toekomstbestendige retailers Alyssa Vogelaar 30 november 2023 Reports Veel retailers missen een sterke fanbase en onderscheidend vermogen volgens de Retail Ranking (2023) van Q&A Retail. Aan de andere kant excelleren sommige retailers juist.
1 Premium Retail Outlook Onderzoek 2023: wat verwachten retailers? Retail Outlook 4 april 2023 Reports Retailers moeten zich voorbereiden op schaarste. Dit blijkt uit ons Retail Outlook Onderzoek, dat inzichten biedt in de uitdagingen en impact hiervan op komend retailjaar.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
86 House of Formulas biedt gepersonaliseerde mannengeuren Retail Outlook 31 maart 2021 86 Trends House of Formulas parfum Personalisatie Bij House of Formulas kunnen mannen online een passend parfum of andere verzorgingsproducten uitzoeken.
71 Personaliseer je geluid op de nieuwe Philips TV's Retail Outlook 4 maart 2021 71 Trends Philips Elektronica Personalisatie TP Vision, verantwoordelijk voor een groot deel van Philips TV en Philips Sound, gaat het merendeel van de toestellen uit de Europese Android tv-serie van 2021 uitrusten met Mimi Sound Personalisation-technologie.
262 In gesprek met Michael Oei van Michael & Giso Dirk Mulder 8 januari 2021 262 Podcasts Michael & Giso fashion Personalisatie In deze podcast gaat Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Michael Oei, oprichter en mede eigenaar van Michael & Giso: dit merk is de moderne interpretatie van tailoring.
113 Carrefour investeert in digitalisering en personalisering Retail Outlook 21 december 2020 113 Trends Carrefour supermarkten Personalisatie digitalisering Carrefour wil de klantervaring verbeteren door klanten voortaan o.a. via e-mail of via het scannen van een QR-code direct in contact te brengen met de winkeldirecteur.
112 The Society Shop gaat elektrische brommers verkopen Retail Outlook 19 november 2020 112 Trends The society shop Mode Personalisatie Experience The Society Shop gaat tijdelijk elektrische brommers verkopen van het Nederlandse brommermerk Brekr.
210 Innisfree - een cosmeticamerk van natuurlijke ingrediënten frank quix 16 november 2020 210 Video's Innisfree Cosmetica Organic Flagshipstore Personalisatie Experience Het Zuid Koreaanse cosmeticamerk Innisfree heeft in het hart van Seoul een fantastische flagshipstore neergezet: hier is alles gebaseerd op natuurlijke ingrediënten en het verhaal achter het product.
62 Carrefour lanceert gepersonaliseerde voedselscore Retail Outlook 21 oktober 2020 62 Trends Carrefour supermarkten Personalisatie Verantwoord Ondernemen In Frankrijk lanceert Carrefour een nieuwe gepersonaliseerde oplossing die klanten producten aanraadt op basis van een individueel profiel met hun voedselvoorkeuren en -allergieën.