0 Boss introduceert een tastbare en digitale villa op Bali Retail Outlook 1 mei 2024 Trends Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie met een exotische twist: een 'Bali-ervaring' zowel fysiek als virtueel.
0 IKEA-app maakt inrichten simpeler met AI Retail Outlook 30 april 2024 Trends IKEA heeft zijn app uitgebreid met Kreativ, een nieuwe AI-tool waarmee gebruikers hun interieur kunnen scannen, bestaande meubels virtueel kunnen verwijderen en nieuwe Ikea-producten kunnen toevoegen voor een realistische visualisatie.
0 Primera begint een proef met een tabaksspeciaalzaakconcept Retail Outlook 29 april 2024 Trends Primera lanceert een proef met een tabaksspeciaalzaak-formule als voorbereiding op tabaksvrije winkels volgens het Nationale Preventieakkoord.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
14 Wear introduceert een chatbot voor het reinigen van sneakers Retail Outlook 17 november 2023 14 Trends Chatbot Sneakers artificial intelligence Gepersonaliseerd duurzaamheid Wear stopte afgelopen zomer met hun sneaker-schoonmaakdienst, maar lanceert nu de Sneaker Cleaning Expert - een slimme AI-tool voor gepersonaliseerd advies over het onderhouden en reinigen van sneakers.
31 Intergamma test chatbot en kunstmatige intelligentie Retail Outlook 10 november 2023 31 Trends Intergamma Gamma Karwei Bouwmarkten artificial intelligence Intergamma, het moederbedrijf van Gamma en Karwei, experimenteert met een chatbot die klanten kan bijstaan bij het opstellen van een gedetailleerd stappenplan voor specifieke taken of klussen.
21 Start bouw eigen AI-taalmodel, GPT-NL, in Nederland Retail Outlook 7 november 2023 21 Trends GPT-NL artificial intelligence Ontwikkelingen Data Kennis Nederland maakt een eigen AI-taalmodel, GPT-NL, om digitale zelfstandigheid te versterken en te behouden.
8 Nieuwe AI-tools gelanceerd door LinkedIn Retail Outlook 30 oktober 2023 8 Trends LinkedIn AI artificial intelligence LinkedIn, het zakelijke sociale netwerk onder de vleugels van Microsoft, telt nu 1 miljard leden en breidt zijn arsenaal aan kunstmatige intelligentiefuncties uit, specifiek gericht op betalende gebruikers die op zoek zijn naar werk.
37 H&M integreert AI voor het eerst in het ontwerpproces Retail Outlook 26 oktober 2023 37 Trends AI H&M fashion Design artificial intelligence H&M Group's print-on-demandstudio, Creator Studio, implementeert generatieve AI in het ontwerpproces.
224 Coca-Cola introduceert nieuwe smaak in co-creatie met AI Retail Outlook 18 september 2023 224 Trends Coco-Cola Frisdrank food artificial intelligence Coca-Cola brengt over de hele wereld Coca-Cola 3000 uit, een beperkt verkrijgbare smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar onder het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de allereerste futuristische smaak die tot stand is gekomen dankzij zowel menselijke als kunstmatige intelligentie (AI).
38 Albert Heijn test mogelijkheden rondom Generative AI Retail Outlook 29 juni 2023 38 Trends Albert Heijn Supermarkten food artificial intelligence Onlangs heeft Albert Heijn een nieuwe start-up opgericht die gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie (AI).
28 Amazon zet AI in bij controle op beschadigingen Retail Outlook 6 juni 2023 28 Trends amazon Warenhuis artificial intelligence Online platform Amazon zal kunstmatige intelligentie (AI) gaan gebruiken in verschillende grote distributiecentra in zowel de Verenigde Staten als Europa.
203 Thoughtful Thursday | In gesprek met David Boyle Alyssa Vogelaar 25 mei 2023 203 Webinars thoughtful thursday ChatGPT artificial intelligence Deze week te gast bij Thoughftul Thursday: auteur en ChatGPT-expert David Boyle.