0 Boss introduceert een tastbare en digitale villa op Bali Retail Outlook 1 mei 2024 Trends Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie met een exotische twist: een 'Bali-ervaring' zowel fysiek als virtueel.
0 IKEA-app maakt inrichten simpeler met AI Retail Outlook 30 april 2024 Trends IKEA heeft zijn app uitgebreid met Kreativ, een nieuwe AI-tool waarmee gebruikers hun interieur kunnen scannen, bestaande meubels virtueel kunnen verwijderen en nieuwe Ikea-producten kunnen toevoegen voor een realistische visualisatie.
0 Primera begint een proef met een tabaksspeciaalzaakconcept Retail Outlook 29 april 2024 Trends Primera lanceert een proef met een tabaksspeciaalzaak-formule als voorbereiding op tabaksvrije winkels volgens het Nationale Preventieakkoord.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
115 Premium Waarom komt de post corona consument naar de fysieke winkel? Retail Outlook 21 oktober 2020 115 Webinars ABN Amro Fysieke winkels duurzaamheid Retail Outlook Event Er is consumenten gevraagd om uit te gaan van een situatie waarin corona is opgelost - wat zou jij in zo’n geval doen?
151 Waarom komt de consument naar de winkel? Francella ter Haar 12 november 2020 151 Reports Coronacrisis Fysieke winkels ABN Amro Q&A Consumentengedrag De corona-crisis heeft grote gevolgen voor de sector retail: wat gaat de consument doen als het virus weer onder controle is?
89 Je klant écht raken is onbetaalbaar Olaf Zwijnenburg 12 oktober 2020 89 Blogs Fysieke winkels Kanalen Ambassadeur Winkels worden steeds vaker het meest krachtige toegangspunt tot een merk en alles wat dat merk te bieden heeft.
55 Technologie in winkels is voor verbetering, niet vervanging Retail Outlook 12 april 2024 55 Trends technologie Fysieke winkels winkelervaring Innovatie Digitale innovatie heeft veel discussie over de toekomst van fysieke winkels veroorzaakt, maar in plaats van te verdwijnen, evolueren ze naar meeslepende omgevingen verrijkt met technologie.
107 Waarom winkels waarde hebben - de mediawaarde van winkels deel 2 Olaf Zwijnenburg 11 oktober 2020 107 Blogs Fysieke winkels Kanalen Experience Lees 'Waarom winkels waarde hebben', het vervolg op de eerdere publicatie 'De winkel draait door' en onderdeel van het tweeluik waarin Jos Voss en Olaf Zwijnenburg van Rabobank retailers oproepen om te gaan leren denken als een mediamerk.
180 Premium Resilient Retail frank quix 29 oktober 2020 180 Webinars Fysieke winkels Experience digitalisering De retail wereld en ook die van food en foodservice verandert snel als gevolg van Covid-19, waarbij zekerheden uit het verleden om te kunnen differentiëren moeten worden ingeruild voor andere oude en nieuwe waarden.
127 Hoe blijf je relevant als fysieke retailer? Retail Outlook 17 december 2021 127 Reports Coronacrisis Fysieke winkels Leegstand Retailers dienen steeds vaker creatief na te denken over hun fysieke ruimtes. Welke tips & tools komen uit het rapport van Roland Berger?
121 De winkel draait door - de mediawaarde van winkels deel 1 Olaf Zwijnenburg 11 oktober 2020 121 Blogs Fysieke winkels Kanalen Experience Deel 1 van het tweeluik waarin Jos Voss en Olaf Zwijnenburg van Rabobank retailers oproepen om te gaan leren denken als een mediamerk: 'De winkel draait door'.
58 De uitdaging van vastgoedontwikkelaars en retailers Retail Outlook 7 februari 2022 58 Reports Vastgoed Leegstand E-commerce Fysieke winkels Leegstand is steeds vaker een probleem voor winkelgebieden, vastgoedontwikkelaars en retailers.