0 Lidl België verlaagt prijzen voor meer plantaardige verkoop Retail Outlook 6 mei 2024 Trends Lidl België heeft aangekondigd dat ze permanent de prijzen van plantaardige eiwitproducten gaan verlagen tot het niveau van de dierlijke varianten.
0 Verbeter elke stap van je marketingstrategie met generatieve AI Retail Outlook 3 mei 2024 Trends Generatieve AI markeert een verschuiving in de digitale marketingwereld, waarbij het zich onderscheidt van traditionele AI door nieuwe inhoud te creëren in plaats van alleen te reageren op bestaande data.
0 Nieuwe focus Fairtrade Original: fusion Retail Outlook 2 mei 2024 Trends Fairtrade Original lanceert een nieuwe campagne om de merkbekendheid te vergroten en een sterke positie te veroveren bij het publiek.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
43 Deze zomer een reizende winkel van Love Stories Retail Outlook 19 juni 2018 43 Trends Nieuwe markten Prioritijd Experience Convenience Mode Love Stories Nieuwe winkelconcepten Met deze unieke 'vestiging' wil Love Stories de nieuwe zomercollectie aanbieden aan de consument.
63 Primera voegt telecomassortiment toe Retail Outlook 19 juni 2018 63 Trends primera Nieuwe markten Partnerships Telecom Boeken/Tijdschriften Branches vervagen Primera ziet een kans in het telecomassortiment, aangezien steeds meer telecomspecialisten verdwijnen uit de stad.
49 HEMA wil meer gaan samenwerken met lokale voedselbanken Retail Outlook 18 juni 2018 49 Trends Hema Nieuwe markten Warenhuis Partnerships food Verantwoord Ondernemen transparantie HEMA wil dit jaar meerdere steden gaan koppelen aan de lokale voedselbanken.
63 Lush opent eerste 'naked store' met nieuwe app Retail Outlook 15 juni 2018 63 Trends Nieuwe markten Digital Experience cross channel Parfumerie Lush Nieuwe winkelconcepten Verantwoord Ondernemen transparantie Lush wil deze technologie in de toekomst wereldwijd beschikbaar maken op de eigen mobiele telefoons van klanten.
49 Carrefour eerste Franse supermarkt die voice shopping aanbiedt Retail Outlook 15 juni 2018 49 Trends Individualisering Nieuwe markten Maatwerk communicatie Prioritijd Digital Experience Partnerships supermarkten cross channel Convenience Carrefour Maatwerk service google Met deze stap neemt Carrefour het voortouw in het implementeren van voice shopping in de verssector.
62 Albert Heijn test digitaal afrekenen met app Retail Outlook 15 juni 2018 62 Trends Albert Heijn Prioritijd Digital Experience Het nieuwe betalen supermarkten cross channel Convenience Albert Heijn blijft zich in een hoog tempo ontwikkelen op het gebied van winkelgemak.
44 The North Face stapt in tweedehands kleding Retail Outlook 13 juni 2018 44 Trends Outdoor hergebruik consuminderen The North Face Verantwoord Ondernemen transparantie Door middel van het nieuwe concept wil The North Face bijdragen aan een circulaire economie.
63 Een nieuw vrachtwagentje voor Picnic is in de maak Retail Outlook 13 juni 2018 63 Trends Nieuwe markten Partnerships supermarkten cross channel VDL Steeweld Snelle en flexibele logistiek Picnic TNO Automotive Het proefproject van Picnic, TNO Automotive en VDL Steeweld moet zorgen voor een nieuwe Nederlandse VDL fabriek.
50 Suitsupply voegt café toe aan winkel Retail Outlook 12 juni 2018 50 Trends Nieuwe markten Prioritijd Experience Convenience Suitsupply Mode Branches vervagen Nieuwe winkelconcepten Suitsupply stelt de klant met dit café een extra service beschikbaar.