0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
68 Lululemon start met verkoop slimme spiegels Retail Outlook 18 november 2020 68 Trends Lululemon Sport Experience Sportmerk Lululemon is in de VS gestart met de verkoop van haar nieuwe 'Mirror Home Gym'.
210 Innisfree - een cosmeticamerk van natuurlijke ingrediënten frank quix 16 november 2020 210 Video's Innisfree Cosmetica Organic Flagshipstore Personalisatie Experience Het Zuid Koreaanse cosmeticamerk Innisfree heeft in het hart van Seoul een fantastische flagshipstore neergezet: hier is alles gebaseerd op natuurlijke ingrediënten en het verhaal achter het product.
180 Premium Resilient Retail frank quix 29 oktober 2020 180 Webinars Fysieke winkels Experience digitalisering De retail wereld en ook die van food en foodservice verandert snel als gevolg van Covid-19, waarbij zekerheden uit het verleden om te kunnen differentiëren moeten worden ingeruild voor andere oude en nieuwe waarden.
339 Breaking brands - leer van MOND of Copenhagen, Nike en Miele Retail Outlook 28 oktober 2020 339 Blogs Breaking Brands MOND of Copenhagen Nike Miele Experience Raak geïnspireerd door innovatieve concepten die inspelen op de verschillende retailtrends voor nu en de toekomst - welke breaking brands gaan jou inspireren?
214 Action opent grootste filiaal ooit voor nieuw winkelconcept Retail Outlook 22 oktober 2020 214 Trends Action Internationaal Nieuw Concept duurzaamhieid Experience Met maar liefst 1.600 m² is de nieuwe vestiging in Frankrijk de grootste tot nu toe.
76 Premium Belangrijke post corona trends volgens Accenture Interactive Retail Outlook 21 oktober 2020 76 Webinars Accenture Interactive Post Corona Experience Retail Outlook Event Marije Gast van Accenture Interactive deelt de belangrijkste post corona trends en toont voorbeelden van hoe je een waardevolle beleving kan blijven bieden aan jouw klant.
107 Waarom winkels waarde hebben - de mediawaarde van winkels deel 2 Olaf Zwijnenburg 11 oktober 2020 107 Blogs Fysieke winkels Kanalen Experience Lees 'Waarom winkels waarde hebben', het vervolg op de eerdere publicatie 'De winkel draait door' en onderdeel van het tweeluik waarin Jos Voss en Olaf Zwijnenburg van Rabobank retailers oproepen om te gaan leren denken als een mediamerk.
121 De winkel draait door - de mediawaarde van winkels deel 1 Olaf Zwijnenburg 11 oktober 2020 121 Blogs Fysieke winkels Kanalen Experience Deel 1 van het tweeluik waarin Jos Voss en Olaf Zwijnenburg van Rabobank retailers oproepen om te gaan leren denken als een mediamerk: 'De winkel draait door'.
48 Wehkamp introduceert Women's Club Retail Outlook 30 september 2020 48 Trends Nieuwe markten Prioritijd Wehkamp Warenhuis Experience Partnerships De Digitale Superconsument Share (social) 'Of het nu gaat om kleding, woonaccessoires of een beautyproduct, wie kan dit beter presenteren dan dé vrouw van Nederland?', aldus Wehkamp.