0 McDonald's zet AI-robot aan de kant Retail Outlook 25 juni 2024 Trends McDonald's heeft besloten om de AI-robots in hun Amerikaanse restaurants te verwijderen nadat klanten steeds vaker problemen ondervonden met de technologie.
0 MediaMarkt lanceert retailpodcast Retail Outlook 24 juni 2024 Trends MediaMarkt lanceert een podcastserie genaamd 'Let’s Talk Retail', gericht op andere retailers in plaats van consumenten, waarin trends en ontwikkelingen in de retailsector in België en Nederland worden besproken.
0 Nieuwe app Studio Anneloes verhoogt conversie Retail Outlook 21 juni 2024 Trends Studio Anneloes lanceerde begin dit jaar een mobiele app die volledig geïntegreerd is met hun e-commerce platform.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
2 “We lopen 15 jaar achter op wat de Chinese techgiganten doen!” Dirk Mulder 12 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met John Lin, China Specialist. China staat wereldwijd bekend als voorloper op het gebied van AI.
2 Chinese platformen helpen mkb-bedrijven wereldwijd te verkopen!” Dirk Mulder 5 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Ed Sander, China tech researcher en China Specialist.
1 “Daar is mijn aversie tegen plastic ontstaan!” Dirk Mulder 21 juni 2024 Podcasts Elk jaar belanden 1,5 miljard plastic tandpasta tubes op stortplaatsen en in onze oceanen. Daarom wil Smyle badkamers vrij van plastic maken.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
222 Innisfree - een cosmeticamerk van natuurlijke ingrediënten frank quix 16 november 2020 222 Video's Innisfree Cosmetica Organic Flagshipstore Personalisatie Experience Het Zuid Koreaanse cosmeticamerk Innisfree heeft in het hart van Seoul een fantastische flagshipstore neergezet: hier is alles gebaseerd op natuurlijke ingrediënten en het verhaal achter het product.
192 Premium Resilient Retail frank quix 29 oktober 2020 192 Webinars Fysieke winkels Experience digitalisering De retail wereld en ook die van food en foodservice verandert snel als gevolg van Covid-19, waarbij zekerheden uit het verleden om te kunnen differentiëren moeten worden ingeruild voor andere oude en nieuwe waarden.
392 Breaking brands - leer van MOND of Copenhagen, Nike en Miele Retail Outlook 28 oktober 2020 392 Blogs Breaking Brands MOND of Copenhagen Nike Miele Experience Raak geïnspireerd door innovatieve concepten die inspelen op de verschillende retailtrends voor nu en de toekomst - welke breaking brands gaan jou inspireren?
278 Action opent grootste filiaal ooit voor nieuw winkelconcept Retail Outlook 22 oktober 2020 278 Trends Action Internationaal Nieuw Concept duurzaamhieid Experience Met maar liefst 1.600 m² is de nieuwe vestiging in Frankrijk de grootste tot nu toe.
90 Premium Belangrijke post corona trends volgens Accenture Interactive Retail Outlook 21 oktober 2020 90 Webinars Accenture Interactive Post Corona Experience Retail Outlook Event Marije Gast van Accenture Interactive deelt de belangrijkste post corona trends en toont voorbeelden van hoe je een waardevolle beleving kan blijven bieden aan jouw klant.
173 De winkel draait door - de mediawaarde van winkels deel 1 Olaf Zwijnenburg 11 oktober 2020 173 Blogs Fysieke winkels Kanalen Experience Deel 1 van het tweeluik waarin Jos Voss en Olaf Zwijnenburg van Rabobank retailers oproepen om te gaan leren denken als een mediamerk: 'De winkel draait door'.
156 Waarom winkels waarde hebben - de mediawaarde van winkels deel 2 Olaf Zwijnenburg 11 oktober 2020 156 Blogs Fysieke winkels Kanalen Experience Lees 'Waarom winkels waarde hebben', het vervolg op de eerdere publicatie 'De winkel draait door' en onderdeel van het tweeluik waarin Jos Voss en Olaf Zwijnenburg van Rabobank retailers oproepen om te gaan leren denken als een mediamerk.
55 Wehkamp introduceert Women's Club Retail Outlook 30 september 2020 55 Trends Nieuwe markten Prioritijd Wehkamp Warenhuis Experience Partnerships De Digitale Superconsument Share (social) 'Of het nu gaat om kleding, woonaccessoires of een beautyproduct, wie kan dit beter presenteren dan dé vrouw van Nederland?', aldus Wehkamp.
280 When you really needed customer service, there wasn’t any René Repko 30 september 2020 280 Blogs Customer Service Experience Customer Journey Customer service is in trouble: when you really needed it, you probably got “a labyrinth of FAQ’s, message boxes and if you are lucky, a mail address.