0 Boss introduceert een tastbare en digitale villa op Bali Retail Outlook 1 mei 2024 Trends Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie met een exotische twist: een 'Bali-ervaring' zowel fysiek als virtueel.
0 IKEA-app maakt inrichten simpeler met AI Retail Outlook 30 april 2024 Trends IKEA heeft zijn app uitgebreid met Kreativ, een nieuwe AI-tool waarmee gebruikers hun interieur kunnen scannen, bestaande meubels virtueel kunnen verwijderen en nieuwe Ikea-producten kunnen toevoegen voor een realistische visualisatie.
0 Primera begint een proef met een tabaksspeciaalzaakconcept Retail Outlook 29 april 2024 Trends Primera lanceert een proef met een tabaksspeciaalzaak-formule als voorbereiding op tabaksvrije winkels volgens het Nationale Preventieakkoord.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
73 H&M introduceert abonnementsservice Retail Outlook 16 december 2020 73 Trends H&M fashion abonnementsdienst H&M introduceert een nieuw merk Singular Society waarbij klanten die een lidmaatschap aangaan maandelijks toegang krijgen tot een aantal producten tegen de maatprijs.
57 H&M introduceert de eerste in-store recyclemachine Retail Outlook 15 oktober 2020 57 Trends H&M fashion duurzaamheid Een oud kledingstuk veranderen in een nieuw stuk binnen vijf uur - in een H&M filliaal in de Zweedse hoofdstad Stockholm kan het nu.
35 H&M speelt in op verrassingselementen in nieuw winkelconcept Retail Outlook 12 maart 2020 35 Trends Nieuwe markten Prioritijd Experience De Digitale Superconsument Mode Share (social) H&M Nieuwe winkelconcepten H&M wil met zijn nieuwe experience store inspelen op een grote merkbeleving door verschillende verrassingselementen toe te voegen in zijn winkel op de Dam.
40 H&M gaat leveranciers delen Retail Outlook 9 maart 2020 40 Trends Nieuwe markten Partnerships Mode H&M Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Met deze nieuwe stap wil de Zweedse modegroep de mode-industrie duurzamer maken, kennis delen en de logistieke keten transformeren en verbeteren om de sector zo toekomstbestendig te maken.
36 H&M gebruikt gerecyclede jeans en hout in nieuwe kleding Retail Outlook 5 februari 2020 36 Trends Nieuwe markten Partnerships Re:newcell Mode hergebruik H&M consuminderen Verantwoord Ondernemen transparantie Volgens H&M is dit een belangrijke mijlpaal voor de modewereld.
45 H&M lanceert unisex-collectie van onverkochte kleding Retail Outlook 3 februari 2020 45 Trends Nieuwe markten Partnerships Hacked by__ Schepers Bosman Factory Mode hergebruik H&M consuminderen Verantwoord Ondernemen transparantie Door upcycling krijgen onverkochte kledingstukken uit de sale een tweede leven.
38 H&M lanceert duurzaam platform 'Take Care' Retail Outlook 10 januari 2020 38 Trends Prioritijd Convenience Mode hergebruik H&M consuminderen Verantwoord Ondernemen transparantie H&M startte in april 2018 in Duitsland met een pilot voor het Take Care-platform.
40 H&M publiceert de productieketen Retail Outlook 20 december 2019 40 Trends Prijstransparantie Mode H&M consuminderen Open en eerlijk transparantie De mode-industrie geeft vaak weinig informatie prijs als het gaat om de oorsprong van de verkochte kleding.
38 H&M gaat bestellingen bezorgen per fiets Retail Outlook 9 december 2019 38 Trends Nieuwe markten Partnerships cross channel Snelle en flexibele logistiek Mode H&M Fietskoeriers.nl Verantwoord Ondernemen transparantie De nieuwe bezorgservice past naadloos in het duurzaamheidsbeleid van H&M en om hiermee te starten in "fietsland" Nederland was een logische stap.