0 Lidl België verlaagt prijzen voor meer plantaardige verkoop Retail Outlook 6 mei 2024 Trends Lidl België heeft aangekondigd dat ze permanent de prijzen van plantaardige eiwitproducten gaan verlagen tot het niveau van de dierlijke varianten.
0 Verbeter elke stap van je marketingstrategie met generatieve AI Retail Outlook 3 mei 2024 Trends Generatieve AI markeert een verschuiving in de digitale marketingwereld, waarbij het zich onderscheidt van traditionele AI door nieuwe inhoud te creëren in plaats van alleen te reageren op bestaande data.
0 Nieuwe focus Fairtrade Original: fusion Retail Outlook 2 mei 2024 Trends Fairtrade Original lanceert een nieuwe campagne om de merkbekendheid te vergroten en een sterke positie te veroveren bij het publiek.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
53 SPAR laat varende 1-persoonswinkel te water Retail Outlook 16 juli 2020 53 Trends Nieuwe markten Prioritijd Spar supermarkten Convenience Nieuwe winkelconcepten Verantwoord Ondernemen transparantie ‘Met deze eerste en enige varende SPAR bezorgen we consumenten nu ook op het water een snel ontbijtje, lekkere lunch, gezond tussendoortje of makkelijke maaltijd’, aldus SPAR.
33 Febo's kledinglijn te koop op Amsterdam Centraal Retail Outlook 13 juli 2020 33 Trends Assortiment Nieuwe markten I Amsterdam Store Mode Branches vervagen Nieuwe winkelconcepten Het nieuwe midden Febo Bij de I Amsterdam Store kun je niet alleen terecht voor informatie over evenementen in de stad, maar je hebt er ook echte Amsterdamse cadeautjes.
41 Linda en Albert Heijn lanceren tijdschrift Vrucht Retail Outlook 13 juli 2020 41 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Partnerships Linda supermarkten Convenience Boeken/Tijdschriften Verantwoord Ondernemen transparantie Door meer aandacht te geven aan groente en fruit, hoopt Albert Heijn meer bewustzijn hierover te creëren bij consumenten.
43 Nestlé opent KitKat Chocolatory in Sydney Retail Outlook 10 juli 2020 43 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Experience Nestlé food Nieuwe winkelconcepten De winkel is geopend na het eerdere succes van een soortgelijke winkel in Melbourne.
31 Coolbest nu ook in ijsvorm verkrijgbaar Retail Outlook 9 juli 2020 31 Trends Assortiment CoolBest Nieuwe markten food Branches vervagen Het nieuwe midden Door gebruik te maken van het allerbeste fruit, zoals onder andere duurzaam geteelde mango's en aardbeien, wil het merk graag iets nieuws beginnen.
84 PostNL test nieuwe bezorgfiets Retail Outlook 7 juli 2020 84 Trends Nieuwe markten PostNL Partnerships cross channel Snelle en flexibele logistiek Overige Verantwoord Ondernemen transparantie Met deze pilot wil PostNL erachter komen of pakketbezorging met dit nieuwe type elektrische fiets minder congestie zal veroorzaken.
31 Test in restaurants met 3D-printtechnologie voor plantaardige st Retail Outlook 6 juli 2020 31 Trends Redefine Meat Nieuwe markten Partnerships food Verantwoord Ondernemen transparantie De start-up ziet de toegepaste technologie als de volgende stap op het gebied van alternatieve eiwitten.
45 Warenhuis Galeria Inno opent online marketplace Retail Outlook 3 juli 2020 45 Trends Galeria Inno Nieuwe markten Prioritijd Warenhuis Partnerships cross channel Online needs offline Convenience ‘Dit zal Galeria Inno in staat stellen om het toonaangevende omnichannel-warenhuis voor nationale en internationale klanten in België te worden’, aldus Galeria Inno.
9 Heineken, Happy Tosti en Milieuwerk gaan samenwerking aan: Socia Retail Outlook 3 juli 2020 9 Trends Heineken Nieuwe markten Prioritijd Happy Tosti Partnerships food Milieuwerk Convenience Verantwoord Ondernemen transparantie Naar eigen zeggen is Social Capital bedoeld 'om zoveel mogelijk mensen met een zichtbare of onzichtbare arbeidsbeperking een betaalde baan aan te bieden bij de partners van Heineken in de horeca en facilitaire dienstverlening.'