0 Lidl België verlaagt prijzen voor meer plantaardige verkoop Retail Outlook 6 mei 2024 Trends Lidl België heeft aangekondigd dat ze permanent de prijzen van plantaardige eiwitproducten gaan verlagen tot het niveau van de dierlijke varianten.
0 Verbeter elke stap van je marketingstrategie met generatieve AI Retail Outlook 3 mei 2024 Trends Generatieve AI markeert een verschuiving in de digitale marketingwereld, waarbij het zich onderscheidt van traditionele AI door nieuwe inhoud te creëren in plaats van alleen te reageren op bestaande data.
0 Nieuwe focus Fairtrade Original: fusion Retail Outlook 2 mei 2024 Trends Fairtrade Original lanceert een nieuwe campagne om de merkbekendheid te vergroten en een sterke positie te veroveren bij het publiek.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
70 Albert Heijn combineert fysiek en online Retail Outlook 31 oktober 2017 70 Trends Albert Heijn supermarkten cross channel Online needs offline Voor Albert Heijn is het doel van de pilot het uitstralen dat Albert Heijn voor klanten gewoon Albert Heijn is, of zij nou in winkel of via de website boodschappen doen.
61 Spar opent winkel langs de snelweg Retail Outlook 30 oktober 2017 61 Trends Nieuwe markten Prioritijd Spar Partnerships supermarkten Convenience Nieuwe winkelconcepten Met de snelweglocaties wil Spar het voor de reizende consument ook gemakkelijk maken om snel aan boodschappen te komen voor onderweg.
447 Lidl opent non-food winkel Retail Outlook 23 oktober 2017 447 Trends Lidl Nieuwe markten supermarkten Branches vervagen Nieuwe winkelconcepten De winkel is gemakkelijk voor klanten die alleen geïnteresseerd zijn in het non-food aanbod van de supermarktketen.
47 Lidl en Heidi Klum brengen feestcollectie uit Retail Outlook 13 oktober 2017 47 Trends Lidl Nieuwe markten Partnerships supermarkten Mode Het nieuwe midden Price-value De eerste collectie is er pas net een tijdje, maar de tweede is alweer onderweg.
52 Boodschappen bij AH bestellen via Siri Retail Outlook 13 oktober 2017 52 Trends Albert Heijn De Digitale Superconsument supermarkten Search Shop (social) Er zijn steeds meer ontwikkelingen gaande op het gebied van spraak om het klanten makkelijker te maken om producten te bestellen of vragen te stellen.
37 Lidl start met pakjesautomaten Retail Outlook 9 oktober 2017 37 Trends Lidl Prioritijd supermarkten cross channel Online needs offline Convenience Lidl wil het met de nieuwe afhaalmethode nog eenvoudiger maken om online aankopen te doen bij de supermarkt.
62 Binnenkort bezorguur kiezen voor boodschappen met PostNL Retail Outlook 29 september 2017 62 Trends Individualisering Prioritijd PostNL supermarkten cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek Maatwerk service Overige Met de invoering van deze bezorgservice op maat speelt PostNL in op efficiency en goede service.
53 Albert Heijn levert binnen twee uur met pilot 'Rappie' Retail Outlook 27 september 2017 53 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Partnerships supermarkten cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek SuperBuddy Met de pilot wil Albert Heijn eerst nog op kleinschalig niveau testen of het bezorgen binnen twee uur succesvol is.
141 Walmart test bezorging bij klanten die niet thuis zijn Retail Outlook 25 september 2017 141 Trends Individualisering Prioritijd supermarkten cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek Maatwerk service walmart Met de nieuwe dienst gaat Walmart de concurrentie aan met supermarktketen Amazon, die ook blijft innoveren op het gebied van bezorging.