0 McDonald's zet AI-robot aan de kant Retail Outlook 25 juni 2024 Trends McDonald's heeft besloten om de AI-robots in hun Amerikaanse restaurants te verwijderen nadat klanten steeds vaker problemen ondervonden met de technologie.
0 MediaMarkt lanceert retailpodcast Retail Outlook 24 juni 2024 Trends MediaMarkt lanceert een podcastserie genaamd 'Let’s Talk Retail', gericht op andere retailers in plaats van consumenten, waarin trends en ontwikkelingen in de retailsector in België en Nederland worden besproken.
0 Nieuwe app Studio Anneloes verhoogt conversie Retail Outlook 21 juni 2024 Trends Studio Anneloes lanceerde begin dit jaar een mobiele app die volledig geïntegreerd is met hun e-commerce platform.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
4 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Wouter Kolk Retail Outlook 5 december 2024 Podcasts Deze keer te gast bij onze allerlaatste Thoughtful Thursday: Wouter Kolk, ex-CEO Ahold Delhaize.
2 “We lopen 15 jaar achter op wat de Chinese techgiganten doen!” Dirk Mulder 12 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met John Lin, China Specialist. China staat wereldwijd bekend als voorloper op het gebied van AI.
2 Chinese platformen helpen mkb-bedrijven wereldwijd te verkopen!” Dirk Mulder 5 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Ed Sander, China tech researcher en China Specialist.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
61 'Rustig-aan-kassa' geopend in Albert Heijn filialen Retail Outlook 25 april 2018 61 Trends Individualisering Albert Heijn Prioritijd supermarkten Convenience Maatwerk service Het doel is om met het nieuwe concept klanten een betere shopervaring te kunnen geven.
50 ‘Koelkastwinkel’ wordt geopend door Albert Heijn Retail Outlook 17 april 2018 50 Trends Nieuwe markten Prioritijd Albert Heijn supermarkten food Convenience Nieuwe winkelconcepten Albert Heijn probeert met dit nieuwe concept in te spelen op de trend dat klanten steeds vaker ongepland naar de supermarkt gaan.
72 Pop-up restaurant van Albert Heijn geopend in Amsterdam Retail Outlook 10 april 2018 72 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Experience Partnerships supermarkten food Zon fruit & vegetables Branches vervagen Open en eerlijk transparantie Volgens Albert Heijn eten Nederlandse consumenten te weinig groente en fruit.
49 Supermarktsoap wordt gelanceerd door Albert Heijn Retail Outlook 7 februari 2018 49 Trends Albert Heijn Prioritijd Experience De Digitale Superconsument supermarkten Share (social) Door middel van de soap wil Albert Heijn zijn klanten op een nieuwe manier aan kunnen spreken.
60 Albert Heijn introduceert vegetarische maaltijden Retail Outlook 3 januari 2018 60 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Partnerships supermarkten food Convenience De Vegetarische Slager Verantwoord Ondernemen transparantie De producten van De Vegetarische Slager zijn al langere tijd populair onder de klanten van Albert Heijn.
65 Albert Heijn lanceert app voor 'Rappie' Retail Outlook 13 december 2017 65 Trends Albert Heijn Prioritijd supermarkten cross channel Online needs offline Convenience Snelle en flexibele logistiek SuperBuddy Met de nieuwe app wil Albert Heijn ervoor zorgen dat consumenten ‘nog rapper en flexibeler boodschappen kunnen doen’.
71 Albert Heijn combineert fysiek en online Retail Outlook 31 oktober 2017 71 Trends Albert Heijn supermarkten cross channel Online needs offline Voor Albert Heijn is het doel van de pilot het uitstralen dat Albert Heijn voor klanten gewoon Albert Heijn is, of zij nou in winkel of via de website boodschappen doen.
59 Boodschappen bij AH bestellen via Siri Retail Outlook 13 oktober 2017 59 Trends Albert Heijn De Digitale Superconsument supermarkten Search Shop (social) Er zijn steeds meer ontwikkelingen gaande op het gebied van spraak om het klanten makkelijker te maken om producten te bestellen of vragen te stellen.
60 Albert Heijn levert binnen twee uur met pilot 'Rappie' Retail Outlook 27 september 2017 60 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd Partnerships supermarkten cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek SuperBuddy Met de pilot wil Albert Heijn eerst nog op kleinschalig niveau testen of het bezorgen binnen twee uur succesvol is.