0 E-commerce, de nieuwe Tata Steel? Retail Outlook 19 april 2024 Trends Het is het dertigjarig jubileum van e-commerce, maar er is bezorgdheid over de houdbaarheid van de huidige werkwijze.
0 Sligro merkt dat consumenten voorzichtig zijn met hun uitgaven Retail Outlook 18 april 2024 Trends In het eerste kwartaal van 2024 boekte Sligro een omzet van 652 miljoen euro, een stijging van 2,7% ten opzichte van vorig jaar.
0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
525 Met één account inloggen bij bol.com en Albert Heijn Retail Outlook 18 oktober 2018 525 Trends Bol.com Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd pure player Warenhuis Partnerships supermarkten food cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek Volgens topman Wouter Kolk shoppen klanten van Albert Heijn vaak bij bol.com en vice versa.
41 Bol.com verkoopt nu ook alcoholische producten Retail Outlook 4 oktober 2018 41 Trends Bol.com Nieuwe markten Prioritijd Warenhuis Partnerships Convenience Branches vervagen Er is bewust voor gekozen de alcoholische producten door externe partijen te laten leveren vanwege de specialistische kennis die zij te bieden hebben.
45 Bol.com nu bereikbaar via Google Assistent Retail Outlook 3 augustus 2018 45 Trends Individualisering Bol.com Prioritijd De Digitale Superconsument Convenience Search Maatwerk service Overige Bol.com gelooft in de toekomst van voice-directed search.
48 Ahold Delhaize zet lab in rond kunstmatige intelligentie Retail Outlook 1 mei 2018 48 Trends de Vrije Universiteit Amsterdam Albert Heijn Nieuwe markten Partnerships Elektronica Universiteit van Amsterdam Bol.com Ahold Delhaize Ahold wil met de nieuwe samenwerking lopende initiatieven verder ontwikkelen en leren hoe kunstmatige intelligentie ingezet kan worden om klanten beter te bedienen.
61 Pets Place online in België via bol.com Retail Outlook 17 april 2018 61 Trends Pets Place Import / Export Bol.com Dierenspeciaalzaken Nieuwe markten Partnerships De Digitale Superconsument cross channel Online needs offline Search De samenwerking is een stap in de omnichannelstrategie van Pets Place.
48 Bol.com start pilot ‘rijklaar ophalen van fietsen’ Retail Outlook 7 maart 2018 48 Trends Bol.com Nieuwe markten Prioritijd Fiets & Vrije Tijd Partnerships cross channel Online needs offline Convenience In deze pilot ligt de nadruk op een combinatie van online en offline kanalen.
46 Bol.com maakt retourneren nog gemakkelijker Retail Outlook 15 november 2017 46 Trends Individualisering Bol.com Prioritijd Warenhuis cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek Maatwerk service Met de nieuwe service wil Bol.com het retourproces gemakkelijker en laagdrempeliger maken voor de klant en de groei van e-commerce te versnellen.
44 Bol.com introduceert persoonlijke abonnementsdienst Retail Outlook 17 oktober 2017 44 Trends Individualisering Bol.com Nieuwe markten Prioritijd Warenhuis Convenience Nieuwe winkelconcepten Maatwerk service De nieuwe abonnementsdienst is voordeliger en gemakkelijker voor de klant.
73 BCC producten te verkrijgen via bol.com Retail Outlook 22 september 2017 73 Trends Bol.com Nieuwe markten Prioritijd pure player BCC Partnerships cross channel Online needs offline Convenience Elektronica BCC geeft aan zijn aanbod op korte termijn uit te willen breiden met andere categorieën en wil ook aanvullende services gaan verlenen aan klanten van bol.com.