0 Samenwerkingen in Technische Schoenen Retail Outlook 15 mei 2024 Trends Belstaff en Merrell 1TRL hebben een unieke samenwerking aangekondigd waarbij de Ontario Speed-silhouet centraal staat.
0 Steeds meer gebruik van IoT Retail Outlook 14 mei 2024 Trends De opkomst van IoT heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop bedrijven gegevens gebruiken.
0 My Jewellery's nieuwe concept draait om personalisatie Retail Outlook 13 mei 2024 Trends My Jewellery, bekend als een online sieradenmerk, breidt zijn offline aanwezigheid uit met de introductie van My Jewellery Atelier.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Kartent staat voor Karton en Tent, zo zijn we ook begonnen!” Dirk Mulder 15 mei 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Timo Krenn, CFO en medeoprichter van Kartent.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
3 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
52 Albert Heijn en Refresco maken sinaasappelsap keten transparant Retail Outlook 21 september 2018 52 Trends Individualisering Albert Heijn Refresco Nieuwe markten Maatwerk communicatie Digital Experience Partnerships supermarkten food cross channel Open en eerlijk transparantie Dit is de eerste keer dat consumenten de productie van een product als sinaasappelsap in zoveel detail kunnen volgen.
47 Amazon wil Amazon Go uitbreiden en ontwikkelen Retail Outlook 21 september 2018 47 Trends Individualisering amazon Nieuwe markten Prioritijd Digital Experience Het nieuwe betalen cross channel Convenience Nieuwe winkelconcepten Maatwerk service Overige Amazon probeert Amazon Go verder te ontwikkelen en uitbreiden.
47 Adidas sneaker uitverkocht via Snapchat Retail Outlook 6 september 2018 47 Trends Schoenen Snapchat Digital Experience De Digitale Superconsument cross channel Adidas Shop (social) Het doel van de campagne was om content en commerce dichter bij elkaar te bringen.
51 Jeans Centre werkt aan slimme spiegel Retail Outlook 23 augustus 2018 51 Trends Individualisering Prioritijd Digital Experience cross channel Online needs offline Convenience Mode Maatwerk service Jeans Centre Met de spiegel wil Jeans Centre inspelen op de behoefte aan meer service en advies.
59 Wehkamp voegt augmented reality toe aan app Retail Outlook 14 augustus 2018 59 Trends Individualisering wonen Wehkamp Digital Experience De Digitale Superconsument cross channel Search Maatwerk service De woonsector is een visueel ingestelde sector.
43 L’Oréal en Facebook slaan handen in één voor virtuele make-uptes Retail Outlook 14 augustus 2018 43 Trends Individualisering Nieuwe markten Digital Experience Partnerships De Digitale Superconsument cross channel Facebook L'Oréal drogisterij Search Maatwerk service Door consumenten virtueel make-up te laten testen hoopt L'Oréal hun omzet te verhogen.
8 JD komt met 24-uurs muziek- en entertainmentservice Retail Outlook 9 augustus 2018 8 Trends Sport Nieuwe markten Digital Experience cross channel JD Sports Branches vervagen Multimedia JD-X is een onderdeel van een breder programma om klanten van JD Sports extra voordelen te bieden.
50 Chiquita toont met Shazam-app zijn duurzaamheid aan consumenten Retail Outlook 2 augustus 2018 50 Trends Nieuwe markten Shazam Prioritijd Digital Experience Experience Partnerships De Digitale Superconsument food cross channel Search Verantwoord Ondernemen Chiquita Open en eerlijk transparantie Met de stickers wil Chiquita de consument een kijkje achter de schermen geven en laten zien hoe hij duurzaamheid binnen de organisatie heeft geïmplementeerd.
50 Tommy Hilfiger lanceert 'slimme' kledingcollectie Retail Outlook 30 juli 2018 50 Trends Individualisering Prioritijd Digital Experience Experience Tommy Hilfiger cross channel Mode Maatwerk service Het doel van de nieuwe kledinglijn is om gebruikers meer plezier te geven bij het dragen van de kleding en online uitdagingen met elkaar aan te laten gaan.