0 Vrumona versnelt duurzaamheid en relevantie Retail Outlook 23 april 2024 Trends Vrumona, nu onder Royal Unibrew, versnelt haar inspanningen op het gebied van efficiëntie en verduurzaming, en introduceert daarbij een vernieuwde missie: "we change drinking for the better." Deze overname opent de deur naar nieuwe mogelijkheden voor innovatie en verbetering van de bedrijfsprocessen.
0 Let op valkuilen bij AI-gestuurde klantcommunicatie! Retail Outlook 22 april 2024 Trends AI-gedreven chatbots veranderen klantcommunicatie in retail, vergelijkbaar met de impact van de eerste iPhone.
0 E-commerce, de nieuwe Tata Steel? Retail Outlook 19 april 2024 Trends Het is het dertigjarig jubileum van e-commerce, maar er is bezorgdheid over de houdbaarheid van de huidige werkwijze.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
341 Bonprix opent fysieke winkel 'Bonprix connect' Retail Outlook 16 januari 2019 341 Trends Individualisering Nieuwe markten Maatwerk communicatie Prioritijd De Digitale Superconsument cross channel Online needs offline Convenience Mode Bonprix Nieuwe winkelconcepten Shop (social) In de winkel staat digitalisering centraal, in het bijzonder de Bonprix-app.
116 Everlane gaat toch fysieke winkels openen Retail Outlook 30 november 2017 116 Trends Nieuwe markten Everlane cross channel Online needs offline Mode Nieuwe winkelconcepten De online modeverkoper gaf in het verleden nog aan nooit fysieke winkels te willen openen.
103 Albert Heijn gaat retouren aannemen van verkooppartners Bol.com Retail Outlook 21 maart 2019 103 Trends Individualisering Bol.com Albert Heijn Prioritijd pure player supermarkten cross channel Online needs offline Convenience Maatwerk service Reden hierachter is dat klanten het niet prettig vinden dat ze voor het retourneren van pakketjes afkomstig van partners van Bol.com niet terecht kunnen in de winkels van Albert Heijn.
91 BCC en Wehkamp gaan exclusieve samenwerking aan Retail Outlook 5 juli 2018 91 Trends Nieuwe markten Prioritijd Wehkamp Warenhuis BCC Partnerships cross channel Online needs offline Convenience Elektronica Met de samenwerking willen BCC en Wehkamp samen het verschil maken in de wereld van omnichannelretail.
79 TopVintage opent eerste fysieke winkel Retail Outlook 4 september 2019 79 Trends TopVintage cross channel Online needs offline Mode Het openen van een fysieke winkel is volgens de eigenaresse van TopVintage, Angelique van den Born, een aanvulling op de webwinkel.
76 Albert Heijn laat zware boodschappen vanuit de winkel thuisbezor Retail Outlook 2 juli 2018 76 Trends Samsung Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd supermarkten cross channel Coca Cola Online needs offline Convenience Nieuwe winkelconcepten De nieuwe mogelijkheid in de winkel moet de consument ontzorgen en gemak bieden.
73 BCC producten te verkrijgen via bol.com Retail Outlook 22 september 2017 73 Trends Bol.com Nieuwe markten Prioritijd pure player BCC Partnerships cross channel Online needs offline Convenience Elektronica BCC geeft aan zijn aanbod op korte termijn uit te willen breiden met andere categorieën en wil ook aanvullende services gaan verlenen aan klanten van bol.com.
71 Hudson's Bay introduceert Nederlands loyaliteitsprogramma Retail Outlook 2 augustus 2017 71 Trends Individualisering Maatwerk communicatie Prioritijd Warenhuis De Digitale Superconsument cross channel Hudson's Bay Online needs offline Convenience Share (social) Met het loyaliteitsprogramma wil Hudson's Bay klanten binden aan zijn warenhuis en online en offline met elkaar verbinden.
70 Albert Heijn combineert fysiek en online Retail Outlook 31 oktober 2017 70 Trends Albert Heijn supermarkten cross channel Online needs offline Voor Albert Heijn is het doel van de pilot het uitstralen dat Albert Heijn voor klanten gewoon Albert Heijn is, of zij nou in winkel of via de website boodschappen doen.