0 Uniqlo lanceert Re.Uniqlo Studio in Duitsland Retail Outlook 17 mei 2024 Trends Uniqlo opent vandaag zijn Re-Uniqlo Studio in Hamburg, Duitsland, met als doel de levensduur van Uniqlo-kleding te verlengen.
0 Eerste IKEA Plan & Order Point geopend in Leeuwarden Retail Outlook 16 mei 2024 Trends IKEA opent in september het eerste Plan & Order Point in Leeuwarden, een compacte vestiging waar klanten wooninspiratie kunnen opdoen, ontwerpen kunnen maken en bestellingen kunnen plaatsen.
0 Samenwerkingen in Technische Schoenen Retail Outlook 15 mei 2024 Trends Belstaff en Merrell 1TRL hebben een unieke samenwerking aangekondigd waarbij de Ontario Speed-silhouet centraal staat.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
0 “Kartent staat voor Karton en Tent, zo zijn we ook begonnen!” Dirk Mulder 15 mei 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Timo Krenn, CFO en medeoprichter van Kartent.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
3 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
44 Bilder & De Clerq introduceren DNA-maaltijdboxen Retail Outlook 11 oktober 2018 44 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten food Convenience Bilder & De clercq Met de DNA-foodbox wil Bilder & De Clerq deelnemers een gepersonaliseerd voedingsschema aanbieden dat hen ondersteunt bij het kwijtraken van overtollige kilo's.
60 Unox en Mora introduceren nieuwe vegetarische producten Retail Outlook 2 oktober 2018 60 Trends Individualisering Unox Nieuwe markten Maatwerk producten Partnerships supermarkten food De Vegetarische Slager Mora Verantwoord Ondernemen transparantie Vegetarisch eten is hip tegenwoordig.
7 HelloFresh komt met nieuwe ‘Voeg toe aan Siri'-functie Retail Outlook 27 september 2018 7 Trends Prioritijd HelloFresh food Convenience Verantwoord Ondernemen transparantie Klanten van HelloFresh kunnen via deze weg beter geïnformeerd worden en zo bewustere keuzes maken.
52 Albert Heijn en Refresco maken sinaasappelsap keten transparant Retail Outlook 21 september 2018 52 Trends Individualisering Albert Heijn Refresco Nieuwe markten Maatwerk communicatie Digital Experience Partnerships supermarkten food cross channel Open en eerlijk transparantie Dit is de eerste keer dat consumenten de productie van een product als sinaasappelsap in zoveel detail kunnen volgen.
52 Starbucks zet standaard voor 'groene retail' Retail Outlook 21 september 2018 52 Trends Nieuwe markten food hergebruik Starbucks Nieuwe winkelconcepten consuminderen Verantwoord Ondernemen transparantie Starbucks wil zijn footprint zoveel mogelijk verminderen.
45 Deliveroo levert nu gebundelde bestellingen Retail Outlook 14 september 2018 45 Trends Deliveroo Assortiment Individualisering food Maatwerk service Het nieuwe midden Het nieuwe concept wordt ook wel de 'virtuele foodmarkt' genoemd.
49 Doppio Espresso lanceert eigen app Retail Outlook 10 september 2018 49 Trends Doppio Espresso Prioritijd Experience food cross channel Online needs offline Het doel van de app is om de beste en leukste ervaring te bieden aan de gast.
48 Clinc werkt aan een spraakassistent voor drive thrus Retail Outlook 6 september 2018 48 Trends Prioritijd food Convenience McDonald's Deze oplossing komt op een belangrijk moment voor fastfood ketens, die op zoek zijn naar manieren om personeelskosten te drukken.
58 Nestlé bekijkt mogelijkheden voor gepersonaliseerde voeding Retail Outlook 6 september 2018 58 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten De Digitale Superconsument Nestlé food Convenience Share (social) Verantwoord Ondernemen transparantie Na de tegenvallende cijfers focust Nestlé zich nu vooral op gezond voedsel.