0 All Day Nuts lanceert 'eerlijke nootjes' campagne Retail Outlook 9 mei 2024 Trends All Day Nuts lanceert een campagne om Nederland kennis te laten maken met het bedrijfsverhaal en de duurzame nootjes die ze leveren.
0 Leeftijdsverificatie bij zelfscan Retail Outlook 8 mei 2024 Trends Een op AI gebaseerde oplossing, momenteel getest in Duitsland, heeft de noodzaak voor tussenkomst van kassamedewerkers bij 80% van de transacties met leeftijdsbeperkingen geëlimineerd, zoals fabrikant Diebold Nixdorf.
0 Terrassen op een milieuvriendelijke manier verwarmen Retail Outlook 7 mei 2024 Trends In Nederland kan het weer alle kanten opgaan, wat het voor terraseigenaren uitdagend maakt om gasten een comfortabele ervaring te bieden.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
3 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
55 Picnic start pilot gratis bezorging op zondag Retail Outlook 12 oktober 2017 55 Trends Individualisering Prioritijd food cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek Maatwerk service Picnic Vorige week kondigde het bedrijf al aan om op de zondag voor kerst te bezorgen in alle 26 steden, zodat klanten de boodschappen voor het kerstdiner kunnen laten bezorgen.
46 Gall & Gall wijn tool Retail Outlook 12 oktober 2017 46 Trends Individualisering Prioritijd De Digitale Superconsument Gall food Convenience Search Maatwerk service De tool is speciaal ontwikkeld om de ‘rijke wereld van wijn’ toegankelijker te maken.
52 Amazon opent pop-up bar in Tokio Retail Outlook 6 oktober 2017 52 Trends amazon Nieuwe markten Prioritijd Experience food Nieuwe winkelconcepten Hoofddoel van de pop-up bar is de dranken te promoten die ook te vinden zijn in de webshop.
52 Febo en Texaco beginnen pilot met snackwand Retail Outlook 3 oktober 2017 52 Trends Nieuwe markten Prioritijd Partnerships food Texaco Convenience Febo Met het nieuwe concept biedt Texaco voor elk eetmoment, van ontbijt tot en met diner, een vers en smaakvol aanbod waarbij gemak voor de klant centraal staat.
46 Nieuw foodconcept HEMA in Tilburg Retail Outlook 22 september 2017 46 Trends Hema Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten food Convenience Nieuwe winkelconcepten Het nieuwe midden Verantwoord Ondernemen Price-value transparantie Na de HEMA lunchrooms en zelf-service restaurants wil het bedrijf de volgende stap zetten op het gebied van food.
59 La Place opent restaurants in Hudson’s Bay Retail Outlook 15 september 2017 59 Trends Nieuwe markten Warenhuis Urbanisatie en krimp Partnerships food Hudson's Bay Het einde van de piramide Open en eerlijk La Place transparantie Managing director Bart van den Nieuwenhof geeft aan blij te zijn weer terug te keren naar bekend terrein.
85 Chatbot van Albert Heijn fungeert als recept expert Retail Outlook 8 september 2017 85 Trends Albert Heijn De Digitale Superconsument supermarkten food Search Met de chatbot speelt Albert Heijn in op het toenemende gebruik van chatbots.
52 Fico Eataly World in november te vinden in Bologna Retail Outlook 1 september 2017 52 Trends Nieuwe markten Prioritijd Overige Experience De Digitale Superconsument food Eataly Lokaal Nieuwe winkelconcepten Overig Shop (social) Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Het doel van het park gaat verder dan het verkopen van Italiaanse producten. Men wil de consument inzicht geven in het complete productieproces van A tot Z (‘from the field to the fork’).
62 Ford en Domino’s slaan handen ineen voor bezorgservice met zelfr Retail Outlook 1 september 2017 62 Trends Prioritijd De Digitale Superconsument food cross channel Convenience Ford Snelle en flexibele logistiek Domino's Shop (social) Met deze pilot wordt vooral onderzocht hoe klanten reageren op de optie om bezorging door een zelfrijdend voertuig te laten doen.