0 McDonald's zet AI-robot aan de kant Retail Outlook 25 juni 2024 Trends McDonald's heeft besloten om de AI-robots in hun Amerikaanse restaurants te verwijderen nadat klanten steeds vaker problemen ondervonden met de technologie.
0 MediaMarkt lanceert retailpodcast Retail Outlook 24 juni 2024 Trends MediaMarkt lanceert een podcastserie genaamd 'Let’s Talk Retail', gericht op andere retailers in plaats van consumenten, waarin trends en ontwikkelingen in de retailsector in België en Nederland worden besproken.
0 Nieuwe app Studio Anneloes verhoogt conversie Retail Outlook 21 juni 2024 Trends Studio Anneloes lanceerde begin dit jaar een mobiele app die volledig geïntegreerd is met hun e-commerce platform.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
4 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Wouter Kolk Retail Outlook 5 december 2024 Podcasts Deze keer te gast bij onze allerlaatste Thoughtful Thursday: Wouter Kolk, ex-CEO Ahold Delhaize.
2 “We lopen 15 jaar achter op wat de Chinese techgiganten doen!” Dirk Mulder 12 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met John Lin, China Specialist. China staat wereldwijd bekend als voorloper op het gebied van AI.
2 Chinese platformen helpen mkb-bedrijven wereldwijd te verkopen!” Dirk Mulder 5 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Ed Sander, China tech researcher en China Specialist.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
55 In de auto online shoppen bij JD.com Retail Outlook 21 maart 2018 55 Trends Nieuwe markten Prioritijd Jd.com Partnerships De Digitale Superconsument Convenience Geely Reizen Overige Shop (social) JD.com wil zijn geavanceerde technologie inzetten om winkelen makkelijker en handiger te maken voor gebruikers.
59 KLM start met podcasts over reiservaringen Retail Outlook 20 maart 2018 59 Trends Prioritijd Experience De Digitale Superconsument Reizen Share (social) KLM Via de podcasts wil KLM op een bijzondere manier in contact komen met passagiers en communiceren wat een reis allemaal met iemand kan doen.
56 Persoonlijke audiocommercials worden getest op Spotify door KLM Retail Outlook 13 maart 2018 56 Trends Individualisering Maatwerk communicatie Prioritijd Experience Reizen KLM Spotify Het doel van de gepersonaliseerde commercials is om mensen te inspireren om op reis te gaan binnen Europa.
52 EasyJet wil korte vluchten volledig elektrisch doen Retail Outlook 15 november 2017 52 Trends EasyJet Reizen Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Het overstappen op elektrisch vervoer is al lange tijd een trend in de mobiliteitssector.
58 Vespa gaat elektrische scooter op de markt brengen Retail Outlook 13 november 2017 58 Trends Vespa cross channel Online needs offline Reizen Verantwoord Ondernemen transparantie Met de Vespa Elettrica weet Vespa haar kernwaarden op een nieuwe en duurzamere manier toe te passen.
68 KLM biedt VR-experience 'Flight Upgrader' Retail Outlook 10 oktober 2017 68 Trends Prioritijd Digital Experience cross channel Convenience Reizen KLM Met de 'Flight Upgrader' wil KLM reizigers laten ervaren hoe prettig en comfortabel een vliegreis kan zijn, zonder dat reizigers hier extra voor hoeven te betalen.
88 KLM komt met strippenkaart voor reizen binnen Europa Retail Outlook 19 september 2017 88 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten Convenience Reizen Het nieuwe midden KLM Price-value Volgens KLM is de vraag naar een dergelijk product de afgelopen jaren sterk gestegen.
56 KLM wordt actief via Whatsapp Retail Outlook 6 september 2017 56 Trends WhatsApp Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Partnerships De Digitale Superconsument Convenience Reizen Share (social) Maatwerk service KLM Met het nieuwe communicatiekanaal wil KLM één-op-één communiceren met de klant.
55 KLM tickets afrekenen via WeChat Pay Retail Outlook 24 augustus 2017 55 Trends Het nieuwe betalen WeChat cross channel Reizen KLM Dat KLM deze betaaloptie aanbiedt is niet heel raar, want de potentiële doelgroep is groot.